Pages

Friday, October 21, 2011

20 Cosplay Terburuk Sepanjang Cosplay Diwujudkan

Kita memang sudah biasa dengan cosplay ni kan? Dan aku jugak yakin ada antara korang yang menyertai aktiviti cosplay ni. Bila cakap jer pasal cosplay mesti ramai yang dok pikir anime dari jepun tapi sebenarnya cosplay ni untuk semua cerita-cerita animasi, fantasi atau cerita yang kurang ngam dengan realiti kehidupan sebenar.

Kalau dah ramai yang jadi "mangsa fesyen", cosplay juga turut sama..."mangsa cosplay". Hari ni Gatal Tangan akan paparkan 20 gambar "mangsa cosplay" atau dalam bahasa kurang enaknya, buruk + hodoh. Oh ya, susunan ni tidak mengikut urutan so kita  just layan dan gelak k? Have fun u all...

 Ni confirm baru lepas kene bahan dengan kengkawan cosplay yang lain.
Takpun baru perasan yang Sonic warna biru dan bukan pink.
(warna pink watak lain dalam sonic)

Bapak pemalas....macam taknak join jer...
Siap ada beg kat tepi tu.. Ni confirm kene halau sebab
simple sesangat...haha~~

Mati-mati aku ingat tong sampah kitar semula boleh
join event cosplay ni rupenyer Juggernaut.
Dah macam sosej saiz king pun ada jugak aku nengok.

Ni kalau kat Malaysia ni orang dah panggil pocong dah.
Badan berlemak tanpa krim camni memang tak sesuai nak pakai
kostum yang berikat-ikat ni... Geli aku tengok lemak ko weyh!!

Ni nak buat jutsu ke nak kentut??
Nangis pelukis Naruto tengok ko ni...

Ni la masalahnya kalau rockman masuk dunia realiti...
Udah le kasutnya besar..."batu" pun terbonjol keluar...hahahahadoi~~

Dalam banyak-banyak duyung, duyung apa selalu kene lanyak??
Duyung atas ni la...ni nak makan pun loya...

Seram neyh~~~

Masa aku dok mencari watak ape yang mamat ni pakaikan,
macam-macam watak yang aku pikir dan antaranya
mumia yang nak pi surf atau mr. roti kirai tetapi rupa-rupanya
Siver Surfer.....

Doraemon ke Sonic nih??
Muka nak ayu jer.... Nyampah!!

Padan r James xder....camni rupa sebenar Jessie...
Perut dah cam burger Big Mac...tapi xder selera aku nengok ko ni.
(Jessie&James watak team Rocket dalam Pokemon)

Robot boleh jadi tua dalam citer Transformer dan
inilah optimus prime dalam 20 taun ag...
Tem ni orang dah meluat dah nak nengok Transformer.

Aku ingatkan si Rock Lee ni rambut jer yang kureng...
rupenya gigi pun hancus.... perut dah hampir ke level
"mara mengadap" dah tu...

Kalau la diorang ni lalu depas aku, confirm aku
tukarkan kostum diorang ni ke Shrek & Fiona masa
diorang jadi Ogre....

Bagi aku pukul dia ni weyh!!!

Adoi.... tolonglah...
Gegurl mane ader "bukit" kat bawah....

Robin Capang dah steam dengan hanya
memegang perut gegurl jer...

Santa Claus ni baru je membaham kesemua
rusa-rusa terbang dia.... Ni kalu tak censored pun
takpe...comel kot....

Chibi Mariko Chan agaknyer ni....
tapi versi GAY!! HAKTUIH!!

Kucing terbiar yang takkan di kutip pleh sesiapa pun.

20 gambar cosplay yang buruk+hodoh dah pun berlalu. Kalu ada antara korang yang mengalami retina retak atau kerongkong mengeras atau buah ginjal berbelit dengan usus atau hilang pedoman diri, pihak Gatal Tangan memohon maaf..hehehe~~

No comments:

Post a Comment