Pages

Thursday, December 22, 2011

T-Shirt Tanda Sokongan Terhadap Suarez!


You'll Never Walk Alone bukan sekadar ayat bagi Liverpool FC. Suarez yang dijatuhkan hukuman pergantungan 8 perlawanan dan denda sebanyak £40,000 atas tuduhan mengejek Evra dengan unsur perkauman disokong padu oleh ramai pihak. Ketika sesi pemanas badan di Stadium DW, kelihatan semua pemain LFC memakai t-shirt bergambar Suarez dan nombornya sebagai tanda sokongan terhadap Suarez.

Dalglish berkata, "I think the boys showed their respect and admiration for Luis with wearing the T-shirts. It is a great reflection of the man as a character, a person and a footballer that the boys have been so supportive and so have the supporters. He has earned that, has deserves it and we will always stand beside him. They will not divide the football club, no matter how hard they try."

Ramai penyokong Suarez berharap agar tindakkan yang lebih telus dapat dikeluarkan oleh FA England bagi menegakkan perkara yang benar dan bukannya dari rekod negatif silam Suarez.














Mereka yang tidak berpegang kepada YNWA ini tidak akan mengerti situasi ini. Jika ada yang menanggap ini perkara biasa, tolong beritahu saya sudah berapa kali anda melihat situasi sebegini? Seluruh pasukan berganding bahu menyokong Suarez dan begitu juga dengan kelab dan penyokong. Sedangkan Evra yang kononnya diejek dengan unsur perkauman oleh Suarez, dibiarkan berseorangan bersama hanya Ferguson disisinya....

Justice For Suarez!! You'll Never Walk Alone!!

No comments:

Post a Comment