Pages

Tuesday, August 9, 2011

Fantasy Premier League dan pemain pilihan anda?

Sebelum ni pernah jugak main game ni tapi xdelah handal sesangat...tapi bila dah lama mengadap game ni ternyata game ni best untuk dimain. Ala-ala Football Manager gitu... Dengan bermodal sejumlah duit, korang akan membeli pemain yang korang nak masukkan dalam skuad fantasi korang. Aku dah pun meng"adjust" team aku ni dan ader la beberapa player yang aku memang nak bli dan terpaksa beli sebab tak cukup kewangan. Kalu la ader orang yang berotak seperti Arsene Wenger memang senyum la korang beli pemain tapi kalu berfikiran seperti Mancini....memang kopak la kewangan kelab fantasi korang ni.

Apa-apa pun game ni melatih kita bagaimana kita memerhati seseorang pemain itu. Adakah dia akan perform? Adakah dia akan down? Adakah dia akan menyerlah? dan banyak adakah lagilah kalu nak dicakapkan semua. Boleh rabak jari aku menaip nanti. Game ni kalu korang rajin update keputusan perlawanan, status pemain dan status kelab memang korang ada chance nak dapat banyak point. Rajin-rajinlah korang memerhati yer....

Ada banyak liga yang disediakan dan ada jugak liga yang dicipta sendiri. So, terpulang kat korang nak join mana satu tapi password diperlukan kalu korang nak join league orang lain. Password boleh korang dapat kat page-page liverpool fan yang korang follow...kalu ada wat liga fantasi ni la.
Team Fantasi pilihan aku

Akhir kata, selamat bermain pada yang sudah pun buat team fantasi korang dan kepada yang belum ada...cecuba~~cecuba~~ YNWA!!

No comments:

Post a Comment