Pages

Friday, August 19, 2011

Perpindahan Percuma di Football Fantasy !!

Tengah aku sedap melayan lagu2 raya kat PC ofis aku ni, datanglah seorang manusia bergelar rakan ni menyapa.."Ko x bukak FF(football fantasy) ?"....dia tambah ag..."ada free transfer dowh"... Aku pun menerjah tetikus komputer aku dan memicitnya di ikon EPL...haha!! Ternyata kata-katanya bukan dusta...jadi, aku pun menukar pemain-pemain "khayalan" aku ni mengikut citarasa dan  duit di bank. Kenapa?! Tak percayer ?!! Nengok ni.....
Korang nengok tulisan merah kat atas tu..cayer tak??
Senari keluar dan masuk pemain aku. Kejam x ? haha~~
Ni lah pengakhirnya team aku untuk minggu ke-2 ni.
 Jadi, dengan perpindahan percuma ni aku harap korang berbelanjalah dengan baik...huahuahua~~ Akhir kata...YNWA!!

No comments:

Post a Comment