Pages

Wednesday, August 3, 2011

Pengenalan dariku, Gatal Tangan.

Nama aku Muhammad Zulqarnain Bin Roslan. Ini merupakan kali pertama aku berblogging. Dalam blog aku ini aku akan ceritakan apa-apa cerita yag baik punya dan yang pasti, cerita baik punya itu aku alami sendiri atau bersumberkan sumber-sumber yang boleh dipercayai.

Antara cerita yang pasti akan aku tulis adalah tentang diri aku sendiri dan juga bola sepak. Bila bercerita tentang bola sepak, Liverpool Football Club pasti menjadi subjek utama aku kerana aku adalah penyokong Liverpool Football Club yang tegar.

Cukuplah pengenalan blog aku sampai disini dan aku berharap, blog aku ini akan mendatangkan kesan positif dan sekiranya ada unsur-unsur negatif…mampu aku kita jadikan teladan. Dan akhir kata, You’ll Never Walk Alone.

No comments:

Post a Comment